5. – 6.4.(subota – nedjelja) – SUSRET SEDMAŠA I OSMAŠA BIOGRADSKOG I ZADARSKIH DEKANA U SJEMENIŠTU

DSC06023Ujutro, oko 10 sati došli su nam naši dragi ministranti. Na vratima ih je dočekao za sve odgovorni, sjemeništarac Franjo Marić. U našoj multimedijalnoj dvorani imali su susret s našim o. Duhovnikom, koji je povjerenik za duhovna zvanja i ministrante. Nakon o. Duhovnika riječ je dobio naš o. Rektor, koji je ministrantima pričao o povijesti sjemeništa. Nakon govora o. Rektora ministranti su pošli ostaviti svoje stvari u svoje sobe. Prije ručka naš o. Prefekt rekao im je nekoliko riječi o dnevnom redu Sjemeništa. Poslije ručka ministranti su sa sjemeništarcem Krešimirom Nakićem, koji je odgovoran za sport uputili na obližnju Mornaricu, gdje su igrali nogomet s ostalim sjemeništarcima. U 16 sati bio je kviz kojeg je pripremio sjemeništarac Antonio Oltran. Nakon kviza ministranti su se sa svojim duktorima uputili u SICU, stalnu izložbu crkvene umjetnosti, koju čuvaju naše sestre benediktinke. Kad smo se vratili u Sjemenište uslijedio je scenski prikaz: „ Tajna Božjeg načina“ kojeg su pripremili sjemeništarci: Marko Grčević, Franjo Marić, Zvonimir Nakić, Kristijan Miletić. U 18,3o molili smo svetu krunicu, a u isto vrijeme bila je i sv. Ispovijed. Poslije krunice imali smo večeru nakon koje smo gledali film „Cristiada“. Kako je film bio u dva dijela, jedan dio filma ostavili smo za nedjelju. Nakon prvog dijela filma pošli smo u šetnju. Nedjelju smo započeli sa svečanom Jutarnjom molitvom koju je predvodio o. Duhovnik. Poslije jutarnje smo doručkovali. Drugi dio filma pogledali smo poslije doručka. U 09,15 posjetili smo Klasičnu gimnaziju Ivana Pavla II., gdje nas je dočekala s. Mirjam Gadža. U 11sati slavili smo Misu u zadarskoj katedrali Sv. Stošije, koju su ministranti ispunili svojom radošću. Nakon Mise je bio ručak na kojem su bili i roditelji ministranata. Nakon ručka pošli su kući.